صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
دانلود قسمت 2 سریال گیسو | گیسو قسمت دوم

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 1 نفر
بازديد امروز : 9
بازديد ديروز : 15
كل بازديدها : 21189

دیگر امکانات

دانلود سریال گیسو: چگونه می توانیم گیسو را بارگیری کنیم؟
برای دانلود سریال گیسو می توانید از طریق لینک های زیر ادامه دهید.

به محض دسترسی به سریال گیسو و انتشار در شبکه خانگی برنامه ، این پیوندها به این مقاله اضافه می شوند.

بنابراین ، برای دسترسی راحت تر به پرونده سری Giso ، پیشنهاد می کنیم این صفحه را در مرورگر خود علامت گذاری کنید.

دانلود قسمت 2 دوم سریال گیسو

آخرین اخبار سریال سریال گیسو (فصل 2 سریال عاشقانه)
پس از فصل اول سریال ، در سال های 1995 و 1996 ، توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند ، منوچهر هادی (کارگردان سریال) خیلی زود به فکر ساخت قسمت دوم و دنباله ای عاشقانه افتاد.

منوچهر هادی تصمیم گرفته بود سریال گیسو را بسازد و موانع موجود در این مسیر باعث شد تولید سریال گیسو به تعویق بیفتد. اما هادی سر راهش باقی نماند و قصد داشت سریال "دل" را انجام دهد.

اکنون که دل به پایان رسیده است ، می توان انتظار داشت که مراحل پیش تولید سری Giso کمی سریع شود.

چندی پیش ، محمدرضا گلزار ، قهرمان فصل اول سریال گیسو ، با انتشار یک پست اینستاگرامی از خلق یک فصل عاشقانه جدید خبر داد که ما آن را سریال گیسو می نامیم.

اندکی بعد منوچهر هادی این خبر را تأیید کرد و اطلاعات بسیار مفصلی درباره سریال Giso ارائه داد و تصریح کرد که مراحل پیش تولید این مجموعه آغاز شده است.

به گفته هادی ، تاریخچه سریال ادامه فصل اول است و همه بازیگران فصل اول می توانند در این سریال حضور داشته باشند. اما وی خاطرنشان کرد که در غیاب بازیگران ، داستان تغییر خواهد کرد.

تا اینجا می دانیم که مهناز افشار بازیگر نقش گیسو که در فصل اول یکی از بازیگران اصلی داستان بود در فصل جدید حضور ندارد و خانم هانیه توسلی در سریال خانم ظاهر می شود جانشین افشار.

همچنین با توجه به تصویری که محمدرضا گلزار در اینستاگرام خود منتشر کرد ، مشخص شد که هومن سیدی نیز در سریال گیسو حضور دارد.

هومن سیدی که در حال کار روی پروژه خود ، مجموعه قورباغه ها است ، با حضور در سریال گیسو به جذابیت این مجموعه افزود.

این اتفاق در حالی رخ داد که هومن سیدی قبلاً اعلام کرده بود که دیگر قصد بازی در هیچ فیلم یا سریالی را در شبکه خانگی ندارد